zaterdag 18 februari 2017

Update - domeinnaam


Heey allemaal,

Misschien dat jullie het gezien hebben, maar ik heb een nieuwe domeinnaam! In plaats van de amateuristische sylkieway.blogspot.nl is het nu gewoon sylkieway.nl. Wel doen ze het allebei nog en ik blijf ook gewoon op Blogger want het overzetten kost veel tijd, dat komt een andere keer wel weer. Ik ben voor nu er in ieder geval heel blij mee!


Ik heb mijn domeinnaam via Strato gekocht en ze hadden een aanbieding dus het was helemaal niet duur. Na heel veel onderzoek en uitproberen lukte het me ein-de-lijk. Pftt wat ben ik daar lang bezig mee geweest zeg. Ik las overal over DNS instellingen maar dat lukte me niet, en nu moet het dus via het visitekaartje ofzo. Als je meer info wilt moet je even naar vragen, dan leg ik uit hoe het is gelukt :).

Mijn excuses overigens voor het niet meer uploaden, ik was heel erg druk en ben ook de laatste paar dagen ziek geweest van misschien wel alle stress. Gelukkig heb ik volgende week projectweek en de week daarna vakantie! Ik ga veel leuke dingen doen en verjaardagen vieren maar er zal echt nog wel wat plek zijn voor mijn blog. En anders moet ik daar maar ruimte en tijd voor maken! Morgen komt er zoals vanouds weer gewoon een blog, dit keer een review van een super budget lipstick, wordt het een Sylkieyay of Sylkienay!?


Ik ga dus weer regelmatig uploaden maar helaas is 5VWO nou eenmaal heel erg druk. Jullie allemaal veel succes met school en als je vakantie hebt, geniet ervan! Ik spreek jullie morgen weer.

Liefsss Sylke

Deze foto's zijn nog van de zomervakantie in Argentiniƫ, ze zijn te mooi om niet te posten dus dit was een goede gelegenheid dacht ik zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten