zondag 27 november 2016

Sylkieyay or Sylkienay ? - Blackhead masker // Pilaten



Heeyy,


Een tijdje geleden zag ik de online shop @sirayashop langskomen op Instagram en ik heb een berichtje gestuurd en ze was zo lief om me een blackhead masker te sturen. En dat is precies wat ik ga doen in deze blog, het blackhead masker van Pilaten reviewen, lees je mee?
De Pore Strips zijn voor €1 te koop via @sirayashop

Het volgens mij een Aziatisch merk want ik kon niks lezen behalve 'Black Head pore strip' en het merk namelijk Pilaten. Het is bedoeld om mee-eters weg te halen en je huid lekker te reinigen. Na ongeveer 30 minuten moet het hard zijn en kan je het er zo af trekken. Voordat je de substantie aanbrengt is het handig om je poriën open te laten gaan door te stomen of met een warm washandje erover te gaan.


Het masker ruikt best lekker, naar zo'n standaard masker geur, maar is niet overheersend. De substantie is perfect, niet te dun en niet te dik. Het is makkelijk aan te brengen en blijft op de plek en druipt niet, maar is wel makkelijk te verdelen. Er zit aardig veel in dus ik heb mijn hele neus gedaan en ook het stuk van mijn neus tot mijn mond want daar zitten ook wel eens onzuiverheden en had ik laatst ook wat mee-eters. Ook onder mijn lippen in het kuiltje van mijn kin heb ik een beetje gedaan en toen vond ik het wel goed, maar had ik nog steeds een heleboel over dus dat heb ik aan mijn moeder gegeven.

Ik had op mijn arm een beetje uitgeprobeerd om te testen of ik niet allergisch was of zoiets en dat was een droog laagje wat binnen 30 minuten opdroogde. Mijn kin was ook sneller opgedroogd maar rond mijn neus duurde aardig lang, wel 40 minuten, maar dit kwam ook omdat ik best veel had gebruikt.



Na die 40 minuten heb ik alles langzaam eraf getrokken. Ik had nog een tip gekregen van de sirayashop, namelijk van boven naar beneden op je neus trekken en van de ene hoek naar de andere, en zo kwam de neusstrip er goed af, het deed helemaal niet pijn. Bijna alles kwam er in een stuk goed af, behalve een paar kleine stukjes.


Al met al is deze blackhead neusstrip echt heel fijn en werkt het super goed, mijn huis was heel glad daarna en er zaten aardig wat mee-eters in de strip. Voor de prijs is het zeker een goed product die een echte Sylkieyay verdiend! Ik ben er heel blij mee.

XO Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten