zondag 9 oktober 2016

Sylkieyay or Sylkienay ? - Brow Fixing gel & Angled powder brush // Primark

Hoi,

Tijd voor weer een review, dit keer een wenkbrauwgel en contour brush van de Primark PS... collectie. Ik ben benieuwd hoe deze mij gaan bevallen! Jij ook?

PS... Brow Fixing gel clear €1,50

Ik heb nog nooit een fixing gel gebruikt maar wel reviews gelezen en van mijn vriendinnen positieve dingen gehoord dus ik dacht; dat moet ik ook een keer uitproberen! Deze van de Primark leek me prima en is lekker goedkoop dus het leek me handig om hiermee te experimenteren. Ik heb voor de doorzichtige gel gekozen omdat ik anders bang zou zijn dat het niet de goede kleur was of te donker zou worden.


Het is gewoon een simpele gel met een klein borsteltje, leuke verpakking en goud tinten, ziet er prima uit! Eerst heb ik mijn wenkbrauwen gedaan zoals ik ze altijd doe en heb daarna de gel erover aangebracht. Het voelt best raar, omdat je haartjes een beetje hard worden en als je dan gaat fronsen ziet het er heel grappig uit. Ik vond het resultaat alleen niet zo mooi want mijn haartjes werden donkerder en heel aanwezig... Nadat ik het heb doorgekamd met mijn wenkbrauwborsteltje zag het er beter uit. Ik moet wel zeggen dat het wel langer blijft zitten en beter in vorm blijft, het doet uiteindelijk dus goed z'n werk en daarom een Sylkieyay.
PS... Angled powder brush €2

Ik wou al een tijdje een kwast kopen waar ik mee kon contouren, vandaar dat ik dan ook deze gekocht heb, hij was zo goedkoop! Op de verpakking staat zelfs dat hij perfect is voor contouren. Nu ben ik wel benieuwd of hij ook echt fijn is, aan het design zal het niet liggen. Een mooie koperen roségoud huls en mat zwarte ondergrond is helemaal trendy.


De haartjes zijn lekker zacht en nemen de poeder prima op, ik vind de kwast alleen wel iets te dik. Je krijgt snel te veel dikke strepen, in plaats van een subtiel lijntje, al kan dit ook aan mij liggen en moet ik nog iets beter oefenen haha.


Voor deze prijs vind ik de make-up kwast wel heel mooi en ook makkelijk in gebruik, hij ligt fijn in de hand verdeelt de poeder goed over de plekken waar ik bronzer wil. Voor mij is dit wel een Sylkieyay :).


Vandaag weer twee Sylkieyay's, niet heel overtuigend dit keer maar prima om te gebruiken, zeker voor de prijs. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen! Heb je trouwens al gezien dat ik 1k heb gehaald op Instagram, super cool! En als jij hier aan meegeholpen, dankjewel :).
Liefs Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten