vrijdag 9 september 2016

Update - vakantie en weer naar scbool

Hey allemaal,


Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten op een nieuwe blog. Ik ben weer een beetje gesetteld en ga weer volop positieve energie aan de gang! Ik heb een geweldige vakantie gehad en Argentiniƫ was geweldig! Misschien komt daar nog iets van een post over maar dat weet ik eigenlijk nog niet. Wel kan ik jullie vertellen dat ik een hele boel ideetjes heb en dat er sowieso voor aanstaande zondag weer een post geplaatst wordt! Dit keer over een make-up item van de Action, dus hou zondag om 14'00 mijn blog in de gaten.


Even over mij, ik zit dit jaar in 5VWO tweetalig en ben goed overgekomen. In mijn voorexamenjaar zal het wel druk worden maar ik hoop heel erg dat ik mijn blog kan voortzetten. Na school doe ik nog steeds vioolles en vioolensemble, dat is samenspelen met nog een paar andere leerlingen die vioolspelen. Ook zwem ik nog steeds, niet meer op de vrijdag avond maar maandagavond en deze trainingen zijn vooral conditie. Ik ben een paar keer met mijn vriendin van zwemmen mee geweest naar roeien en dat bevalt me heel goed dus waarschijnlijk ga ik ook roeien! Het is best moeilijk en technisch maar heel fijn om op het water te zitten en je gebruikt je hele lichaam.


Sinds een paar weken heb ik ook een baantje, woehoe! Ik heb gesolliciteerd bij de Kruidvat dichtbij mijn school en ben meteen aangenomen, nu werk ik er elke dinsdagavond als vakkenvuller. Het is best zwaar en vermoeiend maar het wordt steeds leuker en ik makkelijker. Ernaast pas ik ook weleens op en laat ik twee keer per week de honden uit van mijn buurvrouw, en daar krijg ik dan ook wat verdiensten voor. Al met al een druk rooster en veel dingen om te doen, dus mijn blog ernaast is best wat werk maar ik vind het erg leuk en hoop het te kunnen volhouden. Gelukkig heb ik geweldige vriendinnen die me altijd willen helpen of ondersteunen bij bepaalde dingen of ideetjes.

Voor nu hoop ik jullie even genoeg bijgebracht te hebben en ik hoop dat jullie het weer leuk zullen vinden om mijn verhaaltjes en meningen te lezen! Fijn weekend en tot zondag ;)

X Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten