zondag 25 september 2016

Sylkieyay or Sylkienay ? Body Splash & Matt Lipstick 'lights of oriënt' // Essence


Heey allemaal,

Essence had laatst een super mooie Limited Edition van 'Lights of oriënt' en ik wilde toch graag mijn mening hierover geven, want de vormgeving sprak me meteen aan en de producten zijn echt heel mooi! Ik heb een body splash en een matt lipstick gekocht.



Deze matte lipstick was er in drie kleuren, deze oudroze, een donkerrode en een donkerpaarse. Mijne is 03 The sultan's daughter, wat een mooie naam! Deze kleur is echt een super mooie lipstick voor een natuurlijk effect. Hij geeft veel pigment en heeft een fijne romige substantie.


Deze body splash 01 Genie in a bottle is super mooi door de kleine gouden glittertjes erin. Als je hem schudt dan zie je de glans en met de zon erop geeft het een geweldig effect. Als je dit op je huid spuit geeft het een paar subtiele glitters, dat ligt er maar net aan op wat voor afstand je sprayt. Voor een feestje is dit echt geweldig mooi om glitters in je hals te hebben, maar voor alledaagse dingen is het wel een beetje té.


De body splash ruikt wel onwijs lekker, heel licht maar wel zoet en aardig bloemig. Het ruikt best naar de zomer en daarvoor is een bodysplash vaak ook voor bedoelt, om je wat frisheid te geven op de warme dagen.


Deze mooie lipstick en lekkere body splash zijn zeker favoriet bij mij. Ik zeker de lipstick vaak dragen en de body splash zal op speciale dagen een bijzondere touch geven aan mijn outfit. De gehele collectie was trouwens erg mooi. Vandaar ook niet geheel onverwachts een Sylkieyay voor deze twee items!

Fijne zondag en tot volgende week!
Liefs Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten