maandag 4 juli 2016

DIY - Bohemian feestje !

Heeyy,

Ik ben twee weken geleden 16 geworden en daar hoorde natuurlijk een feestje bij! Daarom heb ik thuis een gezellige avond georganiseerd met het thema Bohemian! Als je niet weet wat dat is, hier even wat plaatjes zodat je weet wat het nou precies inhoudt.


























Ik heb een heleboel inspiratie opgedaan door Youtube filmpjes te kijken en op internet te zoeken. Ik was van plan om het in de tuin te gaan doen onder de bomen en met hangmatten, op kleedjes en met kussens. Helaas kon dit niet door het slechte weer dus heb ik het onder de overkapping gedaan.











Natuurlijk heb je veel decoratie nodig bij een Bohemian feestje. Ik heb lantaarns gekocht en slingers, ook heb ik van die bolletjes lampionnetjes opgehangen. Mijn zussen hadden een heleboel dromenvangers die ik mocht lenen dus ik heb ze allemaal verzameld en opgehangen. Ik heb ook nog tatoo's gekocht bij de Action, dit was echt super leuk en Bohemian! 's Avonds hebben we kaarsjes aangestoken en een vuurtje gemaakt.





We hebben overal doeken tevoorschijn gehaald en die opgehangen en over de tafeltjes gelegd. De kleden op de grond waren ook heel handig en iets gezelliger dan de koude tegels. We hebben de hele tijd gewoon op de kussens en zitzakken gezeten. Toen het iets kouder werd hebben we de dekens gepakt en daar lekker knus onder gezeten.





Ik heb iedereen een uitnodiging gestuurd in het bohemian thema en daarbij gezegt dat je zelf ook verkleed moest komen. Sommige is dat iets beter gelukt dan bij anderen maar het idee was super leuk en ik vind een thema feestje toch wel wat hebben! Dit was mijn outfit; een groen shirtje die ik al super lang heb, een nieuw kort wit broekje met franjes, voor 's avonds een doek uit Afrika en deze bruine sandaaltjes met franjes. Ik had samen met mijn vriendin een zonnebril gekocht bij de Action voor maar €1,29! Ook heb ik bij deze winkel een witte bloemenkrans gekocht. De tattoo's heb ik gecombineerd met mijn Ying Yang choker.





Ik hou altijd heel erg van foto's en herinneringen, en daarom heb ik de camera op het statief gezet zodat ik met iedereen een foto kon nemen in onze leuke bohemian outfits. Ook hebben we nog een paar groepsfoto's gemaakt. Om het extra grappig te maken heb ik van die photobooth props gekocht.


Het feestje was super geslaagd en ik vond het heel gezellig! Bedankt aan mijn vriendinnen voor de gezelligheid! Ook heb ik super leuke cadeautjes gekregen van mijn familie en vriendinnen. Ik kan daar misschien nog wel een blog over schrijven, vertel maar als je dat graag wilt!

Xo Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten