zondag 19 juni 2016

Sieraden - bar-stud oorbellen en moonchoker

Heey allemaal,

Zoals ik laatst ookal geschreven heb, is er vandaag weer een blog over sieraden! Ik heb laatst namelijk een webshop ontdekt met geweldig mooie en subtiele sieraden. Meteen in mijn winkelmandje gedaan en ik heb zelfs een korting kunnen regelen voor jullie! Het zijn deze mooie bar-stud oorbellen in de kleuren zilver en (rosé)goud. Ook heb ik deze subtiele maan choker besteld. Dit allemaal via de website van Skullflowers!





Via mijn Instagram account  zag ik al een paar foto's langskomen van deze mooie oorbellen maar ik vond ze meestal te klein of te duur. Toen zag ik ineens de webshop Skullflowers met hun Instagram account en was meteen verkocht, prachtige sieraden in precies de goede grootte en een mooie prijs! Ik heb meteen contact opgenomen met de eigenaar, die trouwens heel aardig is :)



Deze bar-stud oorbellen zijn hier te koop voor €2.

Ik heb dus deze oorbellen gekocht, en omdat ze zo mooi en goedkoop zijn wou ik eigenlijk meteen twee paar, een zilvere en een (rosé)gouden. Ze zijn erg lang wat ik zelf heel mooi vind omdat ze dan iets meer opvallen. Ze hebben rechte hoeken, dus geen ronde zijkanten ofzo als je begrijpt wat ik bedoel haha.



Je krijgt er ook van die doorzichtige achterkantjes bij, hierdoor blijven ze supergoed zitten. Sowieso voel je ze helemaal niet, de oorbellen zijn heel licht en makkelijk. Ik heb er zelfs mee geslapen en dat ging prima! Helemaal geen last van gehad.




Mijn persoonlijke favoriet is de (rosé)gouden kleur. Deze past goed bij mijn haar en de rest van mijn kleding, ik ga ze allebei zeker weten vaak dragen en je zal ze vast vaker terug zien komen in blogs of op mijn Instagram!






Deze moon choker is hier te koop voor €3,95.

Het volgende sieraad dat ik van deze webshop heb is deze prachtige moon choker. Het is dus een kort kettinkje met een dun zwart draadje met een half open maantje eraan. Ik vind hem precies de goede maat en mooi subtiel voor op een simpel shirtje bijvoorbeeld. Doordat het bandje zo dun is valt hij niet heel erg op en zit het ook erg fijn.


Wat een prachtige producten toch, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Het is zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen op de webshop, vooral omdat ik nog een korting heb geregeld! Met de code 'Sylkieway' krijg je nu 10% korting op de bar-stud oorbellen en de moon choker.

Ik wens jullie in ieder geval veel plezier met de volgende aankopen :)

xx Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten