woensdag 25 mei 2016

Sylkieyay or Sylkienay? - Ultra Sculpt & Contour kit / Makeup Revolution


Heey allemaal,

In Engeland heb ik een paar makeup producten gekocht waaronder deze Ultra Sculpt & Contour kit van Makeup Revolution London. Het is een combinatie van een bronzer, higlighter en blusher. Zelf heb ik deze kit in de kleur Ultra Fair C01. Ik heb deze kit gekocht in Manchester bij het Revolution gedeelte in de drugstore.






De kleuren hebben allemaal een koele ondertoon. De bronzer is een mooie lichtbruine kleur, hij is mat wat erg handig is. De highlighter daarentegen niet, deze glanst heel mooi met een roze ondertoon. De blusher is de meest speciale, het lijkt een normale roze kleur maar als je hem in het licht houdt zie je een geweldig mooie glans van gele glitters, super leuk!


Hierboven kan je goed de swatches bekijken van dit contour kit. De eerste foto is zonder flits en daar zie je dat de bronzer erg gepigmenteerd is. De highlighter valt bijna niet op als je hem op je huid draagt, alleen bij fel licht of een speciale houding zie je hem. En bij de onderste foto bijvoorbeeld, daar heb ik een foto gemaakt met de flitster. De blusher is niet extreem gepigmenteerd maar laat toch een natuurlijk effect achter, de glans die erin zit is super mooi met een beetje oranje glitters.


Wat een geweldige kit is dit zeg! Ik ga hem zeker vaak gebruiken. Ook voor een feestje of iets speciaals kan je de highlighter iets dikker aanzetten zodat hij meer opvalt, en dit kan bij de bronzer of blusher natuurlijk ook, als je bijvoorbeeld foundation draagt. Het is een mooie maat met zelfs nog een spiegeltje bovenaan, maar die is wel een beetje klein. Deze ga ik in mijn makeup tasje doen en zal je vaker langs zien komen! 
XX 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten