maandag 23 mei 2016

Lipstash - Essence

Hi allemaal!

Zoals in het begin van Sylkiemay al is aangekondigd ben ik één van de gastschrijvers, Evie. Ik laat jullie vandaag mijn Essence lipstash zien. Ik ben dol op Essence en ook op lip producten dus daarom leek mij dit een goeie combinatie:). Dit zijn alle lip producten die ik van Essence heb:






Ik heb vooral roze en nude kleuren zodat het niet te opvallend is. In mijn stash heb ik ook nog wel wat opvallende lip producten maar die doe ik meestal niet naar school op. Van Essence heb ik drie lipsticks, een longlasting lipgloss, een glossy lipbalm en een tinted lipbalm.



Allereerst heb ik twee lipsticks van de longlasting lipstick lijn. Ik heb de wel bekende 07 Natural Beauty en 13 Love Me. Ik vind ze erg fijn. Ze brengen gemakkelijk aan en zijn goed gepigmenteerd. Ze kosten €2,39 en zijn bij Kruidvat en Trekpleister te koop. Natural Beauty is een echte "my lips but better" kleur. Dit is één van mijn favoriete kleuren, omdat hij heel draagbaar is en je lippen helemaal niet uitdroogt. Love Me is iets meer roze dan Natural Beauty. Het is een beetje een koraal/roze kleur. Ook deze lipstick vind ik fijn, maar wel iets minder fijn dan Natural Beauty, omdat hij je lippen uitdroogt en je velletjes dus goed zichtbaar zijn.



Boven en links: 07 Natural beauty.
Onder en rechts: 13 Love me

De longlasting lipsticks vind ik zeker een Sylkieyay! Ze zijn goedkoop maar hebben een verbazingwekkend goede kwaliteit.



Ik heb ook nog een lipstick van een andere lijn. Dit is 03 BBF. Deze lipstick komt van de Sheer&Shine lijn. BBF is niet heel goed gepigmenteerd, maar dit vind ik eigenlijk wel mooi, omdat de kleur dan iets subtieler is. Het is een beetje een roze/rode kleur. Ook deze lipstick vind ik erg makkelijk aanbrengen en fijn op de lippen.


Ook heb ik een longlasting lipgloss in de kleur 01 In The Nude. Dit is echt mijn favoriete product van Essence! Eerst dacht ik dat het gewoon een lipgloss zou zijn met iets meer pigment. In tegenstelling tot mijn verwachtingen is dit echt een prachtige liquid lipstick! De kleur is een beetje oranje/nude en hij heeft wel iets weg van MAC Velvet Teddy. 

















Ik vind dit echt een prachtige kleur en hij voelt ook nog eens super zacht aan op je lippen. Hij ruikt ook super lekker naar een soort van marshmallows. De applicator brengt iets minder fijn aan dan een gewone lipstick, maar dat is dan ook echt het enige negatieve aan deze XXXL longlasting lipgloss.









                   








Een lange tijd terug heb ik deze tinted lipbalm gekocht. Ik dacht dat dit een verzorgende lippenbalsem zou zijn met een subtiele tint. Toen ik thuis kwam en hem op deed bleek hij heel fel te zijn. In het begin heeft hij echt heel weinig pigment, maar zodra hij beter intrekt wordt hij steeds mooier en opvallender. De lipbalm is ook heel verzorgend waardoor hij dus heel zacht aanvoelt op de lippen.



















Als laatste heb ik een glossy lipbalm. Ik heb hem in de kleur Berry Cupcake. Dit is een lipgloss met een subtiele roze tint en een beetje glitters. Ik draag deze lipgloss niet heel vaak, omdat hij heel glitterig is en niet echt een kleurtje geeft. Hij smaakt wel heel lekker, maar ik vind hem dus niet zo mooi.

Kortom, ben ik dus heel tevreden met de lip producten van Essence. Het is een echte Sylkieyay! Ik vind vooral de longlasting lipsticks en de longlasting lipgloss heel erg fijn. Ik raad je het zeker aan om even een kijkje te nemen bij de lip producten van Essence.

Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden. Ik heb mijn best gedaan en ik vond het heel leuk om eens een keer gastschrijver te zijn op Sylkieway!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten