vrijdag 15 april 2016

What's in Sylkiecase ? - koffer Manchester

Hi guyss!

Ik zit op dit moment in Engeland! Ik moet voor school op 'stage' en omdat ik een tweetalig profiel doe moet dat in een Engels sprekende omgeving, hierover vertel ik in een latere blog meer :)

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn koffer heb ingepakt en wat ik allemaal meeneem!

Dit is mijn koffer, ik heb hem net nieuw van het merk Enrico Benetti, hij is perfect voor handbagage.





Ik ga twee weken en een paar dagen weg dus ik moest goed nadenken over wat ik mee zou nemen, ook ga ik daar naar de middelbare school en zal ik dus een uniform moeten dragen. Gelukkig kan ik deze lenen van de familie daar.

Ik droeg deze outfit, omdat dit fijn zit en het zwaarste is ;)



Ze dragen niet echt kleurrijke kleding dus ik ben voor zwart, wit en grijstinten gegaan. Dit zijn mijn bovenstukken, drie shirtjes en twee blousjes. Ook heb ik nog een zwart wit vest meegenomen.

Ik heb een simpele zwarte broek en een blauw rokje met een soort patroon. Ik heb ook een dikke en dunne panty meegenomen.

Ik heb twee paar schoenen meegenomen. Deze zwarte laarsjes lopen heel fijn en ik kan mijn zooltjes erin doen, ook zijn ze makkelijk te combineren. De andere zwarte schoentjes moet ik aan onder het uniform dus die heb ik in Nederland gekocht voor deze paar dagen.

Natuurlijk mijn toillettas, niet te missen! Ik heb de normale dingen zoals tandenborstel en tandpasta natuurlijk. Ook vind ik veel elastiekjes fijn, want ik raak ze altijd kwijt! Ik heb niet zo veel make up meegenomen omdat je dat bijna niet mag dragen naar school en het is tenslotte vakantie! Ik heb alleen een wenkbrouw potlood met borsteltje, een lippotlood en een mini mascara. Verder heb ik nog mijn tattoo armband en een paar tribal oorbellen.

En tenslotte mijn pyjama, niet te vergeten! Ik hou van dit ymca zomerfestival shirt, die ik deze zomer bij leidinggeving heb gekregen. Ook vind ik het fijn om een legging te dragen, deze is van de H&M.

Natuurlijk heb ik ook sokken, ondergoed en opladers enzo meegenomen, maar dat leek me niet heel interessant. Ik heb wel mijn zwempak, teenslippers en benodigdheden meegenomen omdat ik hier zwemles ga geven. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! 


Xo - Sylke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten